הבן שלי בכתה ב'. כשכל הכתה מבצעת בכתה מטלות הוא מנסה להצחיק את כולם ולא עובד. המורה המליצה להפנות את הבן שלנו לנוירולוג או פסיכיאטר, כדי לבדוק אם יש לו הפרעת קשב ולשקול לתת לו תרופות. חברה אמרה לי שקודם נלך לאבחון ורק אחר כך לרופא. אנחנו חסרי אונים ולא יודעים ממה להתחיל קודם

לעתים ילדים נמנעים מביצוע מטלות בכתה או בבית, בגלל קשיים אחרים ולאו דווקא הפרעות קשב. לכן אני מסכימה עם חברתך שהמליצה על אבחון בו ניתן יהיה תתבצע הערכה של המיומנויות האקדמיות (קריאה, כתיבה, הבנת הנקרא), השפתיות, הקוגניטיביות (חשיבה, זיכרון, קשב) והגרפו מוטוריות.

כל הזכויות שמורות לאורלי ארבל